sobota, 22 kwietnia 2017

Barokowy impuls / Baroque inspirations


Barokowe światło i dynamika jest punktem wyjścia w moich nowych kompozycjach. Kiedyś nie znosiłam baroku, w dodatku na prawie każdym ważnym egzaminie trafiałam na pytanie dotyczące tej epoki. Nie muszę pewnie dodawać, że odpowiedzi moje były delikatnie mówiąc lakoniczne... Stopniowo jednak zainteresowałam się tą epoką, a to przerodziło się w stałą fascynację.
Baroque light and dynamics are the starting point for these new compositions. I used to hate the baroque period. Unfortunally, to pass almost every major exam I had to reply question about this period. My answers were laconic... Slowly I became more interested in the Baroque. It is now a constant fascination for me.



Find me on facebook
‪#‎KasiaMRymarz

2 komentarze:

  1. Witaj. Świetne prace, bardzo, ale to bardzo interesujące. Zafascynowałaś mnie. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Pozdrawiam - Ewa Maria (Poławiaczka Pereł)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Poławiaczko Pereł. Bardzo mi miło to słyszeć:)Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń